سیاسی 01 تیر 1405 - 2 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد! 🖨️ چاپ
0

اقدام عملی نمایندگان برای بازگشایی صحن

photo 2026 06 22 09 34 04

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به مردم و هیئت‌رئیسه مجلس، بازگشایی صحن علنی پارلمان را خواستار شدند. در بخشی از این بیانیه خطاب به مردم آمده است: «حدود چهار ماه است که شما در خیابان اقامه حق می‌کنید و مجلس شورای اسلامی به دلایلی نامعلوم تعطیل و از انجام کامل وظایفش در قبال ملت بازداشته شده است و بخش عمده وظایف نظارتی و تقنینی نمایندگان شما، در اثر عدم برنامه‌ریزی دقیق و اصولی در فراهم کردن بستر لازمِ نقش‌آفرینی نمایندگان توسط هیئت‌رئیسه بر زمین مانده و همواره مورد اعتراض و مطالبه شما قرار گرفته است.»

تعطیلی بی‌سابقه چهارماهه خانه ملت، علیرغم صدور پیام امام خامنه‌ای عزیز خطاب به مجلس و تأکید بر الگو گرفتن از مردم در میدان و لزوم کار و تلاش بیشتر، باز هم استمرار یافت! اکنون علیرغم امضای تفاهم‌نامه و واهی شدن بهانه‌های بسته ماندن مجلس، همچنان اراده مستحکمی در هیئت‌رئیسه برای شروع فعالیت مجدد خانه ملت و شروع جلسات دیده نمی‌شود.

لذا مطابق وظیفه قانونی و شرعی مجلس شورای اسلامی در انجام وظایف نظارتی اعلام می‌کنیم، از آنجا که جز اقدام عملی راهی نمانده: ساعت ۸ صبح یکشنبه ۷ تیرماه، طبق روال گذشته، جهت تشکیل صحن در مجلس حضور خواهیم یافت تا صدای مقتدر ملت مبعوث شده در دفاع از امام و امت امام از تریبون‌های مجلس شنیده شود.

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + چهارده =